Diumenge passat, va debutar el cinquè equip del club a la Lliga Catalana, el Santa Eugènia E, enquadrat a la Tercera Gironina-Grup Sud.  L’equip està format pels assistents a un curs d’escacs impartit com a activitat extraescolar a l’INS Salvador Espriu de Salt. 

Els components de l’equip són cinc alumnes del curs -quatre estudiants d’ESO i un de Batxillerat-, i un professor de l’esmentat Institut que exercirà de delegat. Els jugadors són Zakaria Emoula, Hugo Alexandre Barrientos, Eloy Aibar i Hugo Pablo Veyrat.

A la primera jornada, el Santa Eugènia E va descansar ja que el grup en el que competeix té un número imparell d’equips. El rival de diumenge va ser el Palafrugell C que va comparèixer amb una vacant.

SEG E QUADRE

Malgrat la derrota, previsible perquè era la primera vegada que competien, l’experiència va ser molt positiva i la motivació que va aparellada al fet de competir, de ben segur que els esperonarà a millorar el seu joc mentre adquiriran altres competències intel·lectuals que aporta la pràctica dels escacs que els seran de gran ajuda en els seus estudis.